sâmbătă, 11 iunie 2011

Carte vs Film!Jurnalele Vampirilor.Elena Gilbert.(#2)

   
         Dupa ce am citit primele 5 carti din seria Jurnalele Vampirilor pot spune ca sunt fericita ca au decis sa schimbe atatea lucruri cand au inceput filmul.
De la vampiri si varcolaci in carte s-a ajuns la demoni si transformare din om in vampir apoi in spirit si iar in om,asta este o chestie care eu nu prea o inteleg.
Sunt total de acord cu schimbarea Elenei.
In carte este o fata populara ,ambitioasa si "cu nasul" pe sus,care are mereu in jurul ei o multime de persoane.Ma intreb oare ce s-ar fi intamplat daca nimeni nu ar fi acceptat-o?In fine.
In film Elena este o fata simpla,frumoasa care are destule pe cap decat sa isi piarda timpul facandu-si griji cu ceea ce crede lumea despre ea.
Si in film,ca si in carti Elena si-a pierdut parintii,dar in film este mai afectata de moartea lor decat in carti.
Sunt atatea lucruri care arata diferenta dintre cele doua Elene,incat practic pot sa spun ca prefer de 100 de ori mai mult filmul decat cartiile.
Elena trece prin multe momente grele in film.Pierderea parintiilor,relatia proasta dintre ea si Jeremy,dar singurul lucru care o face sa treaca peste asta este vampirul Stefan Salvatore.
As putea spune ca mi-am schimbat parerea.La inceput mi-a placut foarte mult cuplul Elena-Stefan,dar pe parcurs am ajuns sa imi placa mai mult Elena-Damon!
Stiu  ca probabil nu va fi nimic intre cei doi,dar speranta nu moare,iar dupa cum am vazut in ultimul episod din sezonul 2,niciodata nu se stie ce se va intampla.
Si in plus e greu sa alegi intre 2 vampiri ca Stefan si Damon!





Niciun comentariu: